W swojej najnowszej kampanii Port Rumia Centrum Handlowe Auchan informuje klientów o sezonie wyprzedaży. Reklamy na nośnikach outdoorowych pojawiły się na początku lipca. Kolejne działania rozpoczynają się w połowie miesiąca. Zwieńczeniem kampanii jest Wielka Noc Wyprzedaży.
Trwająca od początku lipca 2008 roku kampania, której celem jest wsparcie sezonu wyprzedaży w Porcie Rumia Centrum Handlowym Auchan, wchodzi w kolejny etap. W ramach działań outdoorowych, które zainaugurowały całą akcję, w Rumi, Redzie oraz Gdyni rozwieszono plakaty. Rozmieszczono je na nośnikach przy trasach dojazdowych do galerii handlowej. Reklamy przedstawiają nadmorski widok nawiązujący do wakacyjnego wypoczynku. Dodatkowe plakaty wyeksponowano na terenie samego Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan. Kolejne odsłony kampanii ruszają w połowie miesiąca. Od 14 lipca na antenie radia HIT FM oraz Złote Przeboje będzie można usłyszeć spot reklamowy zbudowany wokół przewodniego hasła galerii „Port pełen skarbów”. Publikacje reklam prasowych rozpoczną się 18 lipca na łamach „Gazety Wyborczej Trójmiasto” oraz „Dziennika Bałtyckiego”.Na zakończenie kampanii przewidziano wydarzenie specjalne, które ma na celu przyciągnięcie dodatkowych klientów, a tym samym zwiększenie sprzedaży w tym okresie. Będzie to Wielka Noc Wyprzedaży, którą zaplanowano na 26 lipca. Wtedy sklepy galerii przedłużą godziny otwarcia aż do północy oraz wystartują z dodatkowymi promocjami obowiązującymi jedynie w czasie eventu. Akcję uatrakcyjnią pokazy teatru ognia oraz fajerwerków. „Kluczowym przekazem wszystkich działań kampanii reklamowej jest zapowiedź wieńczącego ją nocnego eventu” – mówi Aleksandra Dubrawska, Manager ds. eksploatacji Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan. „Dodatkowo na tydzień przed sobotnią imprezą na miejskich deptakach, na plaży oraz w samej galerii pojawią się dwuosobowe teamy rozdające zaproszenia na Wielką Noc Wyprzedaży. Działania te będą miały formę niestandardowej i przyciągającej uwagę akcji ambientowej” – dodaje A. Dubrawska.
Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii reklamowych Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan (informującej o otwarciu obiektu oraz wspierającej sprzedaż wiosennych kolekcji) za kreację odpowiada agencja REDCOMM (dawniej REDBUS). Wykupienie czasu antenowego w radiostacjach oraz powierzchni reklamowej w prasie leży po stronie Port Rumia Centrum Handlowego Auchan, natomiast zakupem nośników outdoorowych galeria handlowa podzieliła się z agencją REDCOMM. Równolegle z kampanią marketingową prowadzone są działania PR, za które odpowiada Effective Public Relations.
Port Rumia Centrum Handlowe Auchan mieści się przy ul. Grunwaldzkiej 108 w Rumi. Jest największą galerią handlową w regionie Małego Trójmiasta Kaszubskiego. Znajduje się w niej blisko 100 butików z ofertą światowych marek odzieżowych, obuwniczych, dziecięcych, sportowych, a także firm lokalnych i regionalnych. Na klientów czekają liczne restauracje oraz punkty usługowe. Cechą wyróżniającą centrum handlowe jest wyjątkowy wystrój oraz atrakcyjna makieta statku, na której zaplanowano place zabaw dla dzieci. Do dyspozycji klientów jest również całkowicie bezpłatny parking na 2 tys. miejsc.
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/kampania-portu-rumia-wspiera-sezon-wyprzedazy